Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden We hebben onze voorwaarden aangepast, accepteer deze voordat je verdergaat.

You’re Welcome!    

Welkom bij Jack’s Casino & Sports! Het online casino en sportsbook voor iedereen! Wij bieden een veilige omgeving waar zowel nieuwe als ervaren spelers zich thuisvoelen. Jack’s Casino & Sports richt zich op de Nederlandse markt en daarom is Nederlands recht van toepassing.

 

Hieronder tref je onze Algemene Voorwaarden aan. Lees deze goed door voordat je een account aanmaakt en zoek iets op als je een vraag hebt over een bepaald onderwerp. 

 

Deze Algemene Voorwaarden zijn bindend. Door deze te accepteren geef je aan dat je de voorwaarden voor registratie, het gebruik van onze website en voor het ontvangen van een prijs of bonus hebt gelezen en accepteert.  

 

Indien je het niet met de regels eens bent, kun je je niet bij ons registreren. Indien we wijzigingen in deze Algemene Voorwaarden aanbrengen, stellen we je hiervan tijdig op de hoogte en moet je deze opnieuw accepteren. 

 

Versie 1.4: 1 Juni 2022 

 

JOI Gaming Ltd is gevestigd in Malta en staat daar ingeschreven onder bedrijfsnummer C66036 aan het adres Tower Sixty3, level 8, Tower Road 63, SLIEMA, SLM 1609, Malta.

 

Inhoud

  1. Registratie en legitimatie
  2. Privacy- en cookiestatement
  3. Spelregels
  4. Algemene Bonusvoorwaarden
  5. Betalingsvoorwaarden
  6. Verplichtingen van de speler
  7. Overtreding van de regels
  8. Intellectueel eigendom
  9. Aansprakelijkheid
  10. Klachtenprocedure
  11. Klantenservice
  12. Chat regels
  13. Afgebroken spellen
  14. Inactieve accounts
  15. Sluiten van een account door de speler
  16. Verantwoord spelen - Wat kost gokken jou? Stop op tijd 18+
  17. Anti witwassen en financiering van terrorisme
  18. Vergunning en JOI Gaming Ltd.
  19. Overige voorwaarden
  20. Toepasselijk recht
  21. Contact

 

 

1. Registratie en legitimatie 

Om bij ons te kunnen spelen moet je eerst een account aanmaken door op onze website www.jacks.nl te klikken op de knop ‘Registreren’ rechts bovenaan. Je vult je e-mailadres in en creëert een veilig wachtwoord. Het is belangrijk om deze Algemene Voorwaarden door te lezen en deze te accepteren door het vakje aan te vinken. Vervolgens vul je je persoonlijke gegevens in en upload of scan je je identiteitsbewijs zoals je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Je wordt ook verzocht om je telefoonnummer, BSN en IBAN in te vullen. Met je BSN controleren we of je in CRUKS geregistreerd staat (Centraal Register Uitsluiting Kansspelen). Vervolgens stel je je limieten (maximaal speeltegoed, stortingslimiet en speelduur) in. We adviseren je om je limieten realistisch in te stellen. 

 

Je verifieert je e-mailadres door te klikken op de link die we je in de verificatie e-mail toesturen. Hiermee verifiëren we of dit e-mailadres werkelijk aan jou behoort. Vervolgens kun je je eerste storting maken. Zodra deze op je speeltegoed staat is je account geactiveerd en kun je gaan spelen! De volgende stortingen kun je eventueel doen vanaf een andere bankrekening, met een creditcard of via andere beschikbare betaalmethoden in de kassa, ze moeten echter op jouw naam staan.

 

Wij zijn verplicht om te controleren dat je bent wie je zegt te zijn en dat het geld dat je stort op een legale manier is verkregen. Wij controleren daarom jouw gegevens met derden en vragen je zo nodig om aanvullende informatie te overleggen. 

 

Wij weigeren, indien we over de benodigde informatie beschikken, de volgende categorieën spelers: 

  • Een speler is minderjarig.
  • Een speler is geen natuurlijk persoon. 
  • Een speler is niet in Nederland woonachtig.
  • Een speler is niet in het bezit zijn van een Burgerservicenummer (BSN). 
  • Een speler heeft reeds een actief account bij ons. 
  • Een speler heeft de gegevens niet naar waarheid ingevuld of aangeleverd.
  • Een speler weigert de gevraagde informatie of documenten te overleggen. 
  • Een speler zit in de schuldsanering. 
  • Een speler staat geregistreerd in CRUKS. 
  • Een speler staat onder curatele of onder bewindstelling. 
  • Een speler is handelingsonbekwaam.
  • Een speler is failliet verklaard. 
  • Er is sprake van (een vermoeden van) fraude. 

 

Buiten genoemde gronden houden wij ons alle rechten voor om registratie te weigeren.  Zie ook art 6 ‘Verplichtingen van de speler’.

 

Indien een speler zich in een van de volgende landen bevindt kan hij zich niet registreren of inloggen: Afghanistan, Algerije, Australië (zijn territoria en bezittingen), Bahamas (behalve met een lokale licentie), Bahrein, België, Bulgarije (behalve met een lokale licentie), Canada, Colombia, (behalve met een lokale licentie), Cuba, Curaçao, Cyprus, Denemarken (behalve met een lokale licentie), Duitsland (behalve met een lokale licentie), Eritrea, Estland (behalve met een lokale licentie),Frankrijk (zijn territoria en bezittingen) (behalve met een lokale licentie), Georgië (behalve met een lokale licentie), Griekenland (behalve met een lokale licentie), Hong Kong, Iran, Iraq, Israël (zijn territoria en bezittingen), Italië (behalve met een lokale licentie), Jordanië, Koeweit, Kroatië (behalve met een lokale licentie), Latvia (behalve met een lokale licentie). Libië, Libanon, Litouwen (behalve met een lokale licentie), Malta (behalve met een lokale licentie), Mauritius, Mexico (behalve met lokale licentie), Noord-Korea, Portugal (behalve met een lokale licentie), Roemenië (behalve met een lokale licentie), Saoedi-Arabië, Servië (behalve met een lokale licentie), Singapore, Slowakije (behalve met een lokale licentie), Slovenië (behalve met een lokale licentie), Soedan, Somalië, Spanje (behalve met een lokale licentie), Syrië, Tsjechische Republiek (behalve met een lokale licentie), Taiwan, Turkije, VAE, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika (zijn territoria en bezittingen), Verenigd Koninkrijk, Venezuela, Yemen, Zuid-Soedan, Zweden (behalve met een lokale licentie), Zwitserland (behalve met een lokale licentie).

 

 

2. Privacy- en cookiestatement 

Als speler stel je vertrouwen in ons en wij zien het dan ook als een grote verantwoordelijkheid om jouw persoonsgegevens en daarmee privacy veilig te houden en te waarborgen. Hoe wij dit doen lees je op de ‘Privacy’ en ‘Cookies’ pagina’s. Hier staat beschreven welke gegevens we van jou verzamelen, welke we opslaan, waarom wij dit doen en hoe wij hier mee omgaan.  

 

Door gebruik te maken van onze website en door bij registratie deze Algemene Voorwaarden te accepteren, ga ja akkoord met onze Privacy- en cookiestatement. 

 

 

3. Spelregels  

Er zijn verschillende spellen beschikbaar: Casino, Live Casino en Sportsbook. In de spelregels tref je per spel de specifieke kenmerken, de uitbetalingspercentages en de kans om te winnen aan. 

 

Casino

We bieden Random Number Generator (RNG) spellen aan die gecertificeerd zijn en voldoen aan de regels gesteld door de Nederlandse wetgeving. De uitbetalingspercentages (RTP) en de spelregels zijn in de individuele spellen terug te vinden.

 

Live Casino regels 

Onze Live Casino spellen worden aangeboden door derde partijen. Deze zijn gecertificeerd en voldoen aan de regels gesteld door de Nederlandse wetgeving. We zijn daarmee geautoriseerd om de spellen aan te bieden en onze spelers toegang te geven om zo transacties te doen van en naar hun spelersaccount van en naar de Live Casino Games. 

 

De spelregels zijn terug te vinden in de individuele spellen.

 

Sportsbook  

Alle Sportsbook weddenschappen worden aangeboden door Kambi Malta Ltd, een Maltees bedrijf met bedrijfsregistratienummer C49777. Kambi handelt onder een Maltese kansspelvergunning, is gecertificeerd en voldoet aan de regels gesteld door de Nederlandse wetgeving. 

 

Klik hier voor de volledige regels van Sportsbook.

 

Jack's Casino & Sports heeft een meldpunt waar meldingen en/of tips over (mogelijke) matchfixing gedaan kunnen worden, waarbij – indien daarom wordt verzocht – vertrouwelijkheid in acht wordt genomen. Je kunt een melding doen door een e-mail te sturen of door ons telefonisch te contacteren. 

 

E-mail: [email protected] 

Telefoon: 0800- 77777 00

 

Alle meldingen worden direct in behandeling genomen en worden doorgezet naar de betrokken partijen. Tevens wordt van iedere melding aandachtig het aanverwant wedgedrag in de gaten gehouden zodat bij eventueel afwijkend wedgedrag snel actie kan worden genomen. Dit kan zijn, maar beperkt zich niet tot: 

  • het annuleren van openstaande weddenschappen; 
  • het terugdraaien van reeds voltooide weddenschappen; 
  • het offline halen van de aangeboden markten/weddenschappen. 

 

 

4. Algemene Bonusvoorwaarden

Algemeen 

 

Jongvolwassenen, van 18 tot en met 23 jaar, zijn uitgesloten van het bonusprogramma en kunnen daarom geen gebruik maken van een bonus.

 

Aangeboden bonussen zijn altijd generiek.

 

Een bonus wordt niet tijdens het spelen aangeboden. 

 

Claimen en toekennen van de bonus 

 

Een bepaalde bonus kan maar één keer aan een account toegekend worden. Tevens wordt een bepaalde bonus maar 1x per huishouden, adres, e-mailadres, creditcard, bankrekening en IP-adres uitgekeerd. In het geval meerdere spelers een huishouden, adres, bankrekening of IP-adres delen, komt alleen de eerste speler die de bonus claimt in aanmerking.

 

Je moet iedere toegekende bonus apart claimen en de bonusvoorwaarden per bonus lezen en accepteren. In het geval je dit niet doet, wordt de bonus niet toegekend. 

 

Je kunt maar 1 bonus tegelijk claimen. Zodra je deze hebt opgespeeld of zodra je aan de inzetverplichting hebt voldaan, kun je een eventuele volgende bonus claimen. 

  

In het geval van een bonus, speel je eerst met je eigen (gestorte) geld en daarna met het bonusgeld.

 

Een bonus heeft een recreatief karakter en is bedoeld om meerdere inzetten mee te doen. Het is daarom niet toegestaan om de bonus in 1 keer in te zetten.

 

Alle bonussen, tenzij anders aangegeven, hebben een max inzet limiet van € 6 per spelronde. Het niet naleven van een bepaalde limiet, kan resulteren in het sluiten van je account en/of het inhouden van je bonus en de winst hiermee gemaakt gedurende het vrijspelen van de bonus. 

 

Uitsluiting bonusprogramma 

 

Vrijwillig

 

Je kunt je ten alle tijden uitsluiten van het bonusprogramma. Je stuurt hiervoor een verzoek naar de klantenservice. Je kunt er tevens voor kiezen om een bepaalde bonus niet te accepteren. 

 

Onvrijwillig

 

JOI Gaming Ltd behoudt zich het recht voor om een speler zonder uitleg voor een bepaalde bonus of voor het gehele bonusprogramma uit te sluiten, mocht de speler deze Algemene Voorwaarden of de Bonusvoorwaarden hebben overtreden of indien wij daar reden voor zien, zoals misbruik maken van het bonusprogramma. Wij hebben het recht om je account vervolgens te sluiten en niet uit te betalen in geval van misbruik.

 

Indien een bonus (door bijvoorbeeld verhoogde kansen) de speler een gegarandeerde of verhoogde winkans geeft, ongeacht de uitkomst, en indien we bewijs hebben of een redelijk vermoeden daartoe dat de speler een weddenschap of weddenschappen alleen of samen met andere spelers, heeft geplaatst, behouden wij ons het recht voor om de bonus en de hiermee gemaakte winsten niet uit te betalen.

 

We behouden ons het recht voor om het speelgedrag van de speler te monitoren op het gebruik of misbruik van bonussen. Indien onregelmatig speelgedrag/inzetten (irregular gameplay) hebben we het recht om een speler uit te sluiten van promoties en eventuele bonussen en hiermee behaalde winst in te houden en het account te sluiten. Onder onregelmatig speelgedrag wordt verstaan, maar is niet beperkt tot, inzetten met een lage marge, inzetten op gelijke marges, weddenschappen zonder risico of wedden op hedges. Tevens worden de volgende gevallen als onregelmatig speelgedrag gezien en zijn daarmee niet toegestaan: het saldo verhogen en daarna het spelpatroon aanzienlijk wijzigen om aan de inzetvereisten te voldoen, het gebruik maken van een goksysteem, de ‘double-up’ of gokfunctie gebruiken om winstwaarden te verhogen, het saldo verhogen na het inzetten met een hoge waarde en daarna inzetten met minder dan de helft van de vorige inzetten om te voldoen aan de inzetverplichting, inzetten op spellen die uitgesloten zijn of die 0% bijdragen aan de inzetverplichting, inzetten op spellen met bonusgeld om waarde op te bouwen, de bonus verliezen en vervolgens de opgebouwde waarde laten uitbetalen met een secundaire storting.

 

Beslissingen over misbruik zijn definitief.

 

Na een interventie betreffende Verantwoord Spelen ben je voor een bepaalde tijd uitgesloten van het bonusprogramma. De duur is afhankelijk van de zwaarte van de interventie. De volgende termijnen gelden: 

 

  1. Soort interventie: de speler met een gesprek inzicht geven in diens speelgedrag en daarbij in het bijzonder wijzen op gesignaleerd onmatig of risicovol speelgedrag. 
    Termijn: 30 dagen 


  2. Soort interventie: de speler adviseren om gebruik te maken van een voorziening waarmee hij op een voor hem eenvoudige wijze zelf inzicht in diens speelgedrag kan verkrijgen.
    Termijn: 60 dagen 


  3. Soort interventie: de speler adviseren om gebruik te maken van de mogelijkheid om diens toegang tot de door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen te beperken overeenkomstig een door die speler te bepalen maximum tijdsduur per bezoek of aanmelding, of gedurende door die speler te bepalen tijdsblokken. 
    Termijn: 60 dagen 


  4. Soort interventie: de speler zonder diens toestemming diens toegang tot de door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen beperken tot een maximum tijdsduur per aanmelding of gedurende bepaalde tijdsblokken. 
    Termijn: 90 dagen 


  5. Soort interventie: de speler adviseren om gebruik te maken van de mogelijkheid om zich voor bepaalde of onbepaalde duur uit te sluiten van deelname aan de door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen. 
    Termijn: 90 dagen 


  6. Soort interventie: de speler zonder diens instemming voor bepaalde of onbepaalde duur uitsluiten van deelname aan de door de vergunninghouder georganiseerde kansspelen. 
    Termijn: 365 dagen (12 maanden) 

 

Inzetvoorwaarden

 

Alle bonussen hebben een inzetverplichting, waaraan voldaan moet worden, voordat de winst kan worden uitbetaald. Bonussen kunnen een vervaldatum hebben zoals vermeld in de specifieke bonusvoorwaarden.

 

Bonusvoorwaarden voor promoties/bonussen kunnen variëren, d.w.z. dat de inzetvereisten kunnen stijgen of dalen. Het is daarom absoluut noodzakelijk om ten alle tijden de Specifieke Bonusvoorwaarden van de aangeboden promotie te raadplegen.

 

Het is niet toegestaan om de bonus vrij te spelen op spellen zonder risico. Voorbeelden van inzetten en weddenschappen zonder risico zijn bijvoorbeeld het tegelijkertijd inzetten op rood en zwart bij roulette en het tegelijkertijd inzetten bij baccarat op speler en bankier. Ook het samenspannen met andere spelers om dit te bereiken is niet toegestaan en wordt als misbruik gezien. De accounts worden gesloten en de winst verbeurd.

 

Zodra de bonuswaarde onder € 1 komt, vervalt de inzetverplichting automatisch.

 

Er zit geen inzetverplichting op cash prijzen. 

 

 

Uitbetalen van de bonus 

 

Voordat we een uitbetaling goedkeuren kunnen we het speelgedrag van de speler onderzoeken of er sprake is van bepaalde verdachte patronen in het inzetgedrag. Bepaalde inzetpatronen worden gezien als frauduleus, net als dubbele inzetten en lage risico inzetten. Dit is niet toegestaan en indien er hiervan sprake is, is dit in overtreding van de bonusvoorwaarden en zal de uitbetaling afgekeurd worden.  Zo is het is bijvoorbeeld ook niet toegestaan om gelijktijdig op rood en zwart bij roulette in te zetten om op die manier de bonus vrij te spelen. 

 

Mochten we de indruk hebben of bewijs hebben dat er sprake is van misbruik van de bonus, dan hebben we het recht om de bonus te annuleren, de hiermee gemaakte winst niet uit te keren, de speler uit te sluiten van het bonusprogramma en het account van de speler te sluiten. Tevens hebben we het recht om winst gemaakt met de bonus op een spel waar niet op vrijgespeeld kan worden niet uit te betalen.  

 

Het is niet mogelijk een uitbetaling aan te vragen zolang de bonus niet geheel is rondgespeeld.

 

Wijzigen van de bonus

 

JOI Gaming Ltd behoudt zich het recht voor om op elk moment een bonuspromotie te wijzigen of te annuleren, zonder voorafgaande kennisgeving en zonder vernoeming van de reden.

 

 

5. Betalingsvoorwaarden

Stortingen 

 

Wij accepteren stortingen via iDEAL, 3D secure Creditcards, en eventueel andere betaalmethoden die te herleiden zijn tot de speler. De bankrekening en de creditcard moeten op de naam van de speler staan. De eerste storting moet gedaan worden vanaf het IBAN-nummer dat is ingevuld bij registratie. Door een van bovengenoemde betaalmethoden te gebruiken verklaar je het eens te zijn met de voorwaarden verbonden aan de betreffende methode en dat de rekening en/of creditcard aan jou behoort.

Het is niet toegestaan om geld te storten dat op een illegale manier is verkregen.  Wij brengen geen kosten in rekening voor stortingen van ons aan jou. We kunnen de speler indien nodig vragen om extra documentatie te verstrekken voor het aantonen van de herkomst van de bron van inkomsten of van de bron van vermogen.

 

Limiet

 

Bij registratie ben je als speler verplicht om je stortingslimiet per dag, week of maand in de stellen. De minimale stortingswaarde is € 10 per keer.  De maximale storting is, indien je stortingslimiet dit toelaat, is door ons als volgt bepaald: per dag € 14.990, per week € 30.000 en per maand € 50.000. Op verzoek kan hier, na risico-onderzoek, van worden afgeweken. Onze limieten worden vernieuwd om 00:00 UTC.

 

Uitbetalingen 

 

Mits er voldoende saldo beschikbaar is en je geen actieve bonus hebt, kun je te allen tijde een uitbetaling aanvragen in de kassa van je spelersaccount. De minimum uitbetaling is € 20,- 

 

Je kunt alleen een uitbetaling doen naar het IBAN-nummer dat staat geregistreerd in je spelersprofiel. Mocht je dit IBAN-nummer willen wijzigen, dien dan een verzoek in bij de klantenservice. Je moet echter minimaal 1 storting hebben gedaan vanaf dit IBAN-nummer en de rekening moet op jouw naam staan. Je kunt geen uitbetaling doen naar een creditcard, ook niet als je daarmee hebt gestort. 

 

Zodra je account saldo het door jou zelf ingestelde maximum bereikt, moet je een uitbetaling aanvragen. Totdat je een uitbetaling hebt aangevraagd kun je niet verder spelen. Nadat je een uitbetaling hebt aangevraagd, kan je weer verder spelen. 

 

Je kunt geen uitbetaling aanvragen als je nog niet aan de inzetverplichting van een actieve bonus hebt voldaan.

 

Wij brengen geen kosten in rekening voor uitbetalingen. Je kunt een uitbetaling nooit annuleren, niet zelf en ook niet via de klantenservice. 

 

Je dient een storting minimaal eenmaal te hebben ingezet alvorens een uitbetaling te kunnen aanvragen.

 

We hebben het recht om een uitbetaling tijdelijk te weigeren, indien we een vermoeden hebben dat deze Algemene Voorwaarden zijn overtreden. 

 

Mocht er een foutief saldo op je spelersrekening staan, dan behouden we het recht voor dit te corrigeren. Mocht je dit reeds hebben uit laten betalen voordat wij dit gemerkt hebben, dan ben je verplicht dit bij ons te melden en het terug te storten. Doe je dit niet, dan zullen we juridische stappen ondernemen om dit terug te vorderen. 

 

Uitbetalingen worden in principe direct uitbetaald, tenzij er een extra controle nodig is of bepaalde limieten worden overschreden, in welk geval wij de speler om extra documentatie kunnen vragen om ons in staat te stellen om de nodige controles uit te voeren voordat wij het uitbetalingsverzoek verwerken. Bij het winnen van een jackpot worden er extra controles uitgevoerd, voordat het bedrag kan worden uitbetaald. Nadat we de uitbetaling hebben verwerkt, ontvang je dit in principe binnen 24 uur op je rekening, in het weekend en op feestdagen kan het wat langer duren.

 

 

6. Verplichtingen van de speler  

Behalve de verplichtingen die gelden voor registratie, gelden de volgende verplichtingen voor de speler: 

  • Je moet 18 jaar of ouder zijn
  • Je mag alleen voor jezelf spelen, niet voor een ander. 
  • Je mag je account niet delen met anderen.
  • Je mag alleen spelen voor recreatieve doeleinden en niet voor beroepsdoeleinden. 
  • Je mag maar 1 actief account per persoon hebben.
  • Je mag niet verschillende spellen tegelijkertijd spelen of op meerdere apparaten tegelijkertijd spelen.
  • Je bent verplicht om je profiel up-to-date houden. 
  • Je moet je inloggegevens goed bewaren en met niemand delen. Misbruik van je account of je apparaten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Mocht je een vermoeden hebben dat er misbruik is gemaakt van je account, dan dien je onmiddellijk onze klantenservice in te lichten. 
  • Je mag je account niet overdragen of verkopen. Je mag ook geen account van een andere speler overnemen of kopen.
  • Je gaat ermee akkoord dat wij controleren wie je bent door het verifiëren van gegevens bij derde partijen of door het opvragen bij jou van documenten zoals rekeningen van nutsbedrijven, bankafschriften, en dergelijke. Tevens kunnen we documenten opvragen om de herkomst van het geld te bepalen.
  • Je mag een technische fout of het behoren tot een kwetsbare groep niet in je voordeel gebruiken. Wij hebben het recht om winsten die op deze manier zijn gewonnen te annuleren en terug te vorderen. 
  • Je mag je niet bezigen met frauduleuze praktijken zoals bijvoorbeeld matchfixing en samenspanning met andere spelers of andere onwettige activiteiten met betrekking tot het gebruik van de website. Je mag geen gebruik maken van software ondersteunde technieken of hardware, ter ondersteuning van je deelname aan de vergunde kansspelen. 
  • Je mag je account niet gebruiken voor witwaspraktijken en het financieren van terrorisme, en het is niet toegestaan om de sanctiewet te overtreden. 
  • Je verklaart dat alle bankrekeningen en creditcards die je gebruikt voor je betalingstransacties van jou zijn en op jouw naam staan en dat geen geld afkomstig is van frauduleuze of andere ongeoorloofde middelen of activiteiten.
  • De communicatie tussen de speler en ons is vertrouwelijk. Je mag geen screenshots maken en deze plaatsen of bijvoorbeeld fora of op een andere manier verspreiden. Tevens mag je geen negatieve reclame maken en ons imago hiermee schaden.  

 

 

7. Overtreding van de regels 

Indien er een vermoeden bestaat dat deze Algemene Voorwaarden worden of zijn overtreden, hebben we het recht om te weigeren een account te openen, het te schorsen of te sluiten. We hebben ook het recht om eventuele winst niet uit te betalen en eventuele uitbetaalde bedragen terug te vorderen of schade te verrekenen met je saldo. 

 

We hebben ook het recht om je account te schorsen of beëindigen of je inzetten te annuleren in het geval we vermoeden dat je je bezighoudt met illegale of frauduleuze activiteiten of dat je problemen hebt met schuldeisers of in de schuldsanering zit. Onze beslissing is definitief. 

 

 

8. Intellectueel eigendom  

JOI Gaming Ltd is de eigenaar van 'Jack's Casino & Sport' en het 'Jack's Casino & Sports' en JOI’s logo. Elk ongeoorloofd gebruik van het handelsmerk en het logo kan leiden tot vervolging. 

 

De website www.jacks.nl is onze URL en hier mag geen ongeautoriseerd gebruik van worden gemaakt. De website mag niet op een andere website of digitaal platform gebruikt worden zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. Links naar onze website of pagina’s op onze website mogen niet op een andere website worden opgenomen zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. 

 

Wij zijn de eigenaar of de rechtmatige licentiehouder van de rechten op de technologie, software en bedrijfssystemen die op de website worden gebruikt. 

 

De inhoud en structuur van de websitepagina's zijn onderhevig aan copyright © en database rechten op naam van JOI Gaming Ltd. Alle rechten voorbehouden. Het copyright op onze website, inclusief alle tekst, afbeeldingen, code, bestanden en links, behoort toe aan ons en de website mag niet geheel of gedeeltelijk worden gereproduceerd, verzonden of opgeslagen zonder onze schriftelijke toestemming. De registratie van de speler en het gebruik van de website geeft geen enkel recht op het intellectuele eigendom op de website. 

 

Je stemt ermee in om geen enkel apparaat, software of routine te gebruiken om onze website, pagina’s op de website of de content in de gaten te houden. Elke ongeoorloofde handeling kan tot vervolging leiden. 

 

 

9. Aansprakelijkheid 

Je neemt op eigen risico deel aan de op onze website aangeboden kansspelen. 

 

De website en de spellen worden aangeboden, zoals ze zijn. Hoewel de website en het spelaanbod met de grootst mogelijk zorg is samengesteld kan het voorkomen dat de software of de website een fout bevat en wellicht niet geschikt is voor het beoogde doel. We garanderen dan ook niet dat de website en de spellen zonder onderbrekingen toegankelijk zijn. 

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, schade, kosten, gevolgschade en incidentele schade die direct of indirect verbonden is aan het gebruik van onze website en je deelname aan de aangeboden kansspelen. 

 

Je gaat ermee akkoord dat je ons - JOI Gaming Ltd. en/of haar medewerkers en/of partners en dienstverleners - vrijwaart van enige kosten, verliezen, schade, claims of aansprakelijkheden van welke aard dan ook die kunnen ontstaan door gebruik van onze website en de deelname aan de aangeboden kansspelen. 

 

 

10. Klachtenprocedure   

Veilig, vertrouwd en verantwoord, dat is waar wij voor staan. Het bieden van een goede service aan onze spelers hebben wij dan ook hoog in ons Jack’s Casino & Sports vaandel staan! Mocht je er onverhoopt toch eens een keer niet uitkomen met onze medewerkers van de klantenservice, dan bieden wij je de mogelijkheid om een klacht in te dienen. 

 

Hiervoor hebben wij een Klachtenregeling opgesteld. Over het hoe en wat van het indienen van een klacht lees je dan ook alles op onze ‘Klachtenregeling’ pagina.

 

 

11. Klantenservice 

De klantenservice staat 24 uur per dag voor je klaar, alle dagen van de week. Zij geven informatie over en helpen je bij vragen over de website, spellen en sportweddenschappen, transacties, uitbetalingen, promoties, verantwoord spelen, je limieten en nog veel meer. 

 

Je kunt een e-mail sturen naar [email protected], ons telefonisch gratis bereiken op 0800-77777 00 of je kunt gebruik maken van de Live Chat functie op de website. 

 

Uiteraard spreken al onze medewerkers Nederlands. Je kunt tevens terecht bij de klantenservice indien je een klacht hebt. Lees hiervoor eerst onze Klachtenregeling door.

 

 

12.  Chatregels 

Het is mogelijk met zowel de klantenservice als met Live Casino dealers en/of medespelers direct te communiceren.

 

Het Live Casino Evolution heeft een eigen chat functie. Deze kan gebruikt worden om met andere spelers en met de live dealers te communiceren. De chat wordt gemodereerd door Evolution Gaming.  

 

Jack’s Casino & Sports is niet verantwoordelijk voor het gedrag van andere spelers in deze chat functie.  

 

  • Wij hebben het recht om te chat functie van een speler of het gehele spelersaccount te schorsen, sluiten of verwijderen in het geval van misbruik of overtreding van de chat regels.  
  • Het is verboden om de chat functie op een onethische wijze te gebruiken. Maatregelen zullen onder meer getroffen worden in het geval van beledigen, discrimineren, uitschelden van de klantenservicemedewerker en haatdragende uitspraken. De speler mag geen schade, leed of ongemak veroorzaken bij onze klantenservicemedewerkers.  
  • Verdachte chats kunnen gemeld worden aan onder meer de Nederlandse Kansspelautoriteit (Ksa).   
  • Alle chats worden geregistreerd en opgeslagen.  

 

De chat mag niet gebruikt worden voor uitingen die:  

  • geënt zijn op het samenspannen met andere spelers;  
  • aanzetten tot haat en minachting; 
  • asociaal gedrag bevorderen;
  • andere spelers beïnvloeden in hun speelgedrag door intimidatie of misbruik;  
  • illegale activiteiten stimuleren;
  • beledigend, bedreigend, aanstootgevend of seksueel getint zijn;  
  • schade, leed of ongemak veroorzaken bij andere spelers;
  • fora of andere online entiteiten promoten; 
  • onwaarheden over onze website of aan onze website gerelateerde websites verspreiden of schade brengen aan onze website of aan onze website gerelateerde websites.
  • Je mag je niet voordoen als een medewerker van Jack’s Casino & Sports.

 

 

13. Afgebroken spellen 

We doen onze uiterste best om technische problemen te voorkomen, maar mocht er toch een storing optreden, dan geldt het volgende:  

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor serverstoringen, downtime, vertragingen, of technische storingen in het spel. Bij live betting events en live casino events kan het voorkomen dat tijdens live events een storing optreedt of dat data verloren gaat waardoor de uitkomst niet of later doorkomt. Dit gebeurt echter zelden.

 

Eventuele vergoedingen worden vrijwel altijd binnen 72 uur gegeven.

 

Mocht een spel onderbroken worden door een internetstoring of door een storing in het computersysteem van de speler, dan zal het spel hervat worden op het tijdstip direct voor de onderbreking plaatsvond. Indien dit echter niet mogelijk is, zorgen we ervoor dat het spel beëindigd wordt of storten we de inzet terug op je spelersaccount. 

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies voortvloeiend uit of verband houdend met de website of de content op de website, inclusief en niet beperkt tot:

  • vertragingen of onderbrekingen in het spel;
  • verlies of schade van gegevens;
  • communicatiestoringen, zoals in de internet of telefoonverbinding; 
  • verkeerde interpretatie van de content of van de website;
  • fouten of leemten in de content.

 

In het geval er een storing optreedt in ons systeem worden alle inzetten ongeldig verklaard. In dit geval zullen we de inzet terugstorten op je spelersrekening met inachtneming van deze Algemene Voorwaarden.

 

 

14. Inactieve accounts 

Een spelersaccount wordt automatisch als inactief geclassificeerd zodra er niet ingelogd of uitgelogd is gedurende een aaneengesloten periode van 18 maanden. 

 

Zodra je account als inactief is geclassificeerd zullen we het eventuele speeltegoed storten op het bij ons bekend zijnde IBAN-nummer, waarna we het account sluiten. 30 dagen voordat je spelersaccount inactief wordt zullen we hierover contact met je opnemen. 

 

  

15. Sluiten van een account door de speler 

Je kunt te allen tijde je account sluiten door een e-mail te sturen naar de klantenservice. Het sluiten van je account is echter onherroepelijk, je kunt dit nooit meer heropenen. 

 

Let erop dat je voordat je een verzoek indient om je account te sluiten, je eerst eventuele uitstaande inzetten annuleert. Wij zullen direct bij sluiting het speeltegoed uitbetalen, zolang er aan de voorwaarden wordt voldaan. 

 

Mocht je echter de mogelijkheid om in de (nabije) toekomst weer te kunnen spelen open willen houden, dan kan je je account het beste tijdelijk schorsen door een zogenaamde Time-Out in te stellen. Je kunt dit zelf doet in je accountinstellingen en kunt kiezen voor 24 uur, 7 dagen of 30 dagen. Mocht je een andere periode in willen stellen, neem dan contact op met de klantenservice. 

 

 

16. Verantwoord spelen - Wat kost gokken jou? Stop op tijd (18+) 

Als speler speel je bij ons in een veilige, vertrouwde en verantwoorde omgeving. Dit betekent dat wij een Verslavingspreventiebeleid hebben opgesteld om jou als speler op de eventuele gevaren van gokverslaving te wijzen en je hiervoor te beschermen. In dit beleid hebben wij speciale aandacht voor kwetsbare groepen zoals: minderjarigen, jongvolwassenen, mensen met een verstandelijke beperking en mensen met een (eerdere) kansspelverslaving. Hieronder lees je meer over de maatregelen die we hebben getroffen om op een verantwoorde manier bij ons te kunnen spelen. Op onze verantwoord spelen pagina lees je hier nog veel meer over.  

 

Limieten 

 

Bij registratie van je account op onze website word je gevraagd om een limiet in te stellen voor je speelduur en voor je stortingen per dag, week en/of maand, alsook een limiet voor het maximale tegoed of saldo op je speelrekening. Op ieder gewenst moment kan je dit wijzigen in je account. Een verlaging van de limiet treedt direct in werking en op een verhoging zit een wachttijd van 7 dagen. Dit om je tegen impulsieve beslissingen te beschermen. 

 

Verlieslimiet

 

Voor jongvolwassenen, van 18 t/m 23 jaar, geldt er een automatisch ingestelde standaard maximale verlieslimiet. Deze limiet kan je zelf altijd verlagen. Voor spelers van 24 jaar en ouder is het instellen van een verlieslimiet optioneel. Raadpleeg de Verantwoord Spelen pagina voor meer informatie.

 

Time-out 

 

Mocht je een tijdje niet willen spelen dan kan je zelf in je account een time-out instellen van 24 uur, 7 dagen of 30 dagen. Mocht je een andere periode willen instellen (max 3 maanden), dan kan je hierover contact opnemen met de klantenservice, zij maken het vervolgens voor jou in orde. Je kunt eventueel ook een time-out voor een Casino en Live Casino of Sportsbook  laten instellen of voor een bepaalde tijdsperiode, bijvoorbeeld overdag of in het weekend. Dit kan je aanvragen via de klantenservice. 

 

Gedurende een time-out heb je nog steeds toegang tot je accountgegevens. Je kunt echter geen storting doen en je kunt niet deelnemen aan de spellen. Je kunt wel een uitbetaling aanvragen.

 

Zelf-uitsluiting en CRUKS 

 

Je kunt je laten uitsluiten van deelname aan de spellen bij Jack’s Casino & Sports voor minimaal 3 maanden. Je dient hiervoor een verzoek in bij de klantenservice. Nadat de door jou aangevraagde periode is verstreken, kun je een verzoek indienen om je account te heropenen. 

 

Je kunt je ook zelf registreren in het door de Ksa ontwikkelde uitsluitingssysteem, het zogenaamde Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). De tijdsduur is minimaal 6 maanden, dit is verlengbaar. Registratie in CRUKS betekent een verbod voor het hele Nederlandse legale kansspelaanbod, zowel online als offline.  

 

Een derde, zoals een naaste, kan ook een aanvraag indienen om een speler in CRUKS te laten opnemen. Dit kan alleen als je als naaste schade ondervindt van het gokgedrag van de speler en alle andere geboden hulp niet helpt. Lees hier meer over het indienen van een aanvraag.

 

Wij kunnen ook een aanvraag indienen bij de Ksa om een speler op te nemen in CRUKS.

 

Registratie speelgedrag 

 

Om onmatig spelen en kansspelverslaving te voorkomen registreren we je speelgedrag. Het gaat hier bijvoorbeeld om informatie betreffende de speltypen, tijdsduur, inloggegevens, limieten, stortingen en inzetten. Gebaseerd op de analyse van je speelgedrag kunnen we interventies uitvoeren gericht op verantwoord spelen en risico’s op kansspelverslaving zoveel mogelijk voorkomen. De interventies en de intensiteit hiervan zijn afgestemd op het speelgedrag. Indien we op basis van de analyses signalen ontvangen die kunnen duiden op onmatig speelgedrag, dan hebben we het recht om je eventueel uit te sluiten van het bonusprogramma of van deelname aan de vergunde kansspelen. 

 

Lees hier onze privacystatement.

 

 

17. Anti witwassen en financiering van terrorisme  

Als online kansspelaanbieder moeten we handelen in overeenstemming met onder andere wetgeving zoals de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme). We zullen daarom alle transacties controleren en verdachte transacties melden bij de FIU (Financial Intelligence Unit) in Nederland. Wij hebben het recht om hiervoor jouw gegevens met derden te delen. 

 

Indien je een verdenking hebt van enige verdachte activiteit met betrekking tot een van de op de site aangeboden kansspelen, moet je dit onmiddellijk rapporteren aan [email protected].  

 

In overeenstemming met de Wwft hebben wij het recht om je account te schorsen of beëindigen en het saldo niet uit te betalen. 

 

   

18. Vergunning en JOI Gaming Ltd.

JOI Gaming heeft een vergunning van de Kansspelautoriteit nummer 1959/01.251.762, afgegeven op TC. De website wordt beheerd door JOI Gaming Ltd, een Maltees bedrijf met bedrijfsregistratienummer C66036, gevestigd op Tower SIXTY3, level 8, Tower Road 63, Sliema, SLM1609 in Malta. De website wordt beheerd onder een vergunning van de Kansspelautoriteit nummer 1959/01.251.762, afgegeven op TC

 

 

19. Overige voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden zijn bij uitsluiting van elke andere voorwaarden of afspraken van toepassing tussen jou en ons.

 

Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigen. 

 

Als operator met een Nederlandse vergunning is JOI wettelijk verplicht haar bedrijfskapitaal te scheiden van de spelerstegoeden, in overeenstemming met de Nederlandse Wet kansspelen op afstand (Koa). De tegoeden van de spelers worden op een aparte rekening aangehouden, en zijn derhalve beschermd tegen faillissement.

 

JOI houdt de tegoeden van de spelers op een aparte rekening, deze zijn beschermd tegen insolventie.

 

Als een bepaling van deze Algemene Voorwaarden als onwettig of niet-afdwingbaar wordt beschouwd blijven alle andere bepalingen onverminderd van toepassing.  

 

 

20. Toepasselijk recht 

Deze Algemene Voorwaarden worden beheerst door Nederlands recht. Zowel JOI Gaming Ltd als de speler onderwerpen zich aan de jurisdictie van de Nederlands rechtbanken. 

  

 

21.Contact

Contactgegevens: 

E-mail: [email protected] 

Telefoon: + 356 20993015