Belangrijke:
Wijzigingen vanaf 1 oktoberBelangrijke Wijzigingen vanaf 1 oktober

Bij registratie heb je een stortingslimiet ingesteld. Dit is het bedrag dat je per dag, week of maand maximaal kunt storten op je account. Per 1 oktober wordt er ook een maandelijkse netto stortingsgrens geïntroduceerd. De “netto storting” verwijst naar jouw stortingen minus je uitbetalingen in een maand.
Als we geen gegevens hebben over jouw maandelijkse netto-inkomen, dan zal de netto stortingsgrens ingesteld worden op €700 (voor spelers van 24 jaar of ouder) of €300 (voor spelers tussen de 18 en 24 jaar oud) per maand.
Zodra je de vastgestelde stortingsgrens hebt bereikt, kun je pas weer storten in de volgende kalendermaand, tenzij je aanvullende informatie over je maandelijkse inkomen verstrekt die bevestigt dat je veilig en verantwoord kunt blijven spelen.
Als jouw maandelijkse netto-inkomen wel bij ons bekend is, dan wordt jouw maandelijkse netto stortingsgrens vastgesteld op 30% van dat bedrag.

Als je een stortingslimiet instelt die gelijk is aan of hoger is dan de hieronder genoemde bedragen, dan zul je eerst contact op moeten nemen met onze Verantwoord spelen-team via de chat of telefoon voordat de door jou ingestelde stortingslimiet wordt verwerkt.
Stortingslimieten
Leeftijd 18-24 jaar = Dagelijks: €5,35, Wekelijks: €37,50, Maandelijks: €150
Leeftijd 24+ = Dagelijks: €12,50, Wekelijks: €87,50, Maandelijks: €350
Tijdens het contactmoment zullen wij je een aantal vragen stellen om je bewust te maken van de ingestelde limieten en of je bereid bent dit bedrag mogelijk te verliezen. Na dit contactmoment kunnen wij de gewenste stortingslimiet goedkeuren. Als de gewenste stortingslimiet is goedgekeurd, geldt er een wachttijd van 7 dagen voordat de (nieuwe) limiet ingaat.






Hulp nodig?